Merve15 hiç üzülme canım. Vakti vardır mutlaka. Ben 8. Ayda hamile kaldım. Hamile kaldığım ay, adet bitiminden birkaç gün sonra ovulasyon testi yapmaya başladım, ama sabah akşam. Yumurtlamayı kaçırmamak için. Yumurtlama başladığı gün, ertesi gün (çatlama olduğunu anladım, çok hafif kanlı akıntı geldi) ve sonraki gün olmak üzere 3 gün üst üste çalışmalar oldu 🙈 ki normal koşullarda bu kadar sık olamıyordu, tatile denk geldi 😊 ve Allah nasip etti o ay hamile kaldım 🙏 şimdi 33 haftalık hamileyim 🙏
Sana tavsiyem d vitamin eksikliği var mı diye baktır. Ben o ay ampul d vit kullandım, eksikmiş bende. Yumurtlamaya etkisi olduğunu okumustum, o yüzden baktırdım.
Kahvaltılarımda haşlanmış yumurta, bal, tereyağı yedim. Yemeklerde sebze ağırlıklı beslendim. Abur cubur azalttım, bol su içtim.
Güneşli havada yürüyüş yaptım.
Ve inanır mısın, o ay olacağını hissettim. Afedersin ilişkiler sırasında ‘olsun, tutsun, olacak mı’ diye değil de, ‘oluyor, şimdi yumurta ve sperm bulusuyor’ diye telkin ettim kendimi ☺️ Keyif almaya baktım 🙈 ve uzandım hemen kakmadım, hemen duş almadım.
İnşallah en güzel zamanda sağlıkla kolaylıkla nasip olur 🙏💕