Dinolisoo Edademircan eskiden varsa ola bilir ama gerekte olan birşey değil kullanmamak daha mantıklı. Ama yeni deldirilmemeli enfeksiyon riskine karşı
Birikii Edademircan iki Hamileliğimde de kullandım sonuna kadar hamilelik için özel piercing ler var daha uzun oluyor
mimaa Edademircan benim vardı bayağı uzun süre taktım sonra karnım iyice büyüyünce acıtmaya başladı çıkardım hamile piercingi aldım ama o da acıttı kullanamadım dayanamadım çıkardım. İnşallah kapanmaz bakalım
Havin49_ Edademircan ben kapalıyım ama açıkların karnı büyğdğkçe acıttığını ve çıkardıklarını biliyorum
ghostty Edademircan benim var ama piercingim senelerdir var. Şuan daha hamileliğin başındayım. Karnım büyüdüğünde şu uzun hamileler için olan piercinglerden almayı düşünüyorum.
Edademircan Bende var 7. Ayımdayım hamile piercingi kullanıyorum her hangi bir acıtma yok şuan sadece bi sorun olur mu son aya kadar takan var mı onu öğrenmek istedim. Çıkartmak istemiyorum çünkü kapanıyor kısa bir süre sonra
ilkiminannesi Edademircan bende de var ya Hamile kalırsam eşim çıkar at diyor ama ben çıkarmak istemiyorum 🥹bende düşünüyordum hep bunu sorduğun iyi olmuş
Kbr-33 Bende de var 32. Haftama giriyorum bi sorun teşkil etmedi doktorda bir şey demedi ama şimdi kontrollere giderken çıkarıyorum ultrasonda biraz zor oluyor dedi doktor sonra tekrar takıyorum ilerleyen süreçlerde ne olur bilmiyorum