Kendisi çok iyi bir doktor ben bir önceki gebeliğimde bir süre ona gittim sonra Volkan Akelle devam ettim. Çok yoğun bir doktor. Özel hastane olmasına rağmen devlet hastanesi gibi sıra bekliyorsun koridor daracık ayakta 3 saat beklediğimi bilirim. Rezalet yani. Sırf hastanenin şartlarından dolayı Genesise geçmiştim iyi ki de geçmişim. Tam bir izdihamdı