Gzmmm 34+1 kızıma hamileyim. Ama kızım hep makat gelişi. 2.450 gr kilosu. Yürüyüşte yapıyorum. Hurmayada başladım. Ne yapsam bilemedim. Doktr 36ya kadar donrse doner yoksa sezeryan dusunelim dio😢 normal doğumu cok istiyorum. Gebe eğitimlerine gidip oradan öneri alan varsa bilgi verirlerse cook sevinirim
GlZngin Gzmmm benim ki de makattı 33 üz. Bebiş Hareket ettikçe çıkacak gibi oluyor mu sizde de? Bir sızı alıyor benim alt tarafı
Muwahhide Gzmmm canım son bir hafta yada son gün bile dönebilir bebeğin , stres yapma . Ve bebekte sıkıntı yoksa bekleyebilirsiniz 39 , 40 a kadar yolu var , doktorunla konuşabilirsin.
Eymerce GlZngin bende aynı dertten muzdaribim. Ön ve arka tarafım acayip derecede ağrıyor. Dün nstye girdim sancı oranı 40’ın üstünde çıktı ve daha 34 haftalığım 😕
GlZngin Eymerce bende de sancı çıkmıştı ciğer geliştirici iğne olduk . Şu an aynı şikayet var bebek hareket ettikçe alttan canım yanıyor
Eymerce GlZngin Cuma günü tekrar kontrolüm var. Allah herkesin evladını bağışlasın sağlıkla gelmesini sağlasın inşallah 🙏