
Iyi aksamlar herkese ovulasyon testlerim bu şekilde yapay zeka kafamı karıştırıyor benim yaparken gördüğüm en koyu çizgi bugün ve bana göre hala pik degil ama yakın ama yapay zeka 30 ekimde pik olmus diyor 30 ekimde yaptığımda böyle koyu degildi durdukca kurumuş daha belirginlesmis heralde bana sanki yarın pik olacak gibi geliyor onceki ayda boyle olmustu sizin yorumunuz nedir bayanlar