Kızlar 38+5 oldum. 37 haftadan beri çok zor günler geçiriyorum. Belki görmüşsünüzdür uykusuzluk postları açtım. 37 haftaya kadar ara ara uyuyamadığım oluyordu ama artık hiç uyuyamamaya başladım. 2 gündür hiç uyumadım sıfır uyku bugün 3. Gün olacak yatağa gitmeye korkuyorum çünkü uykum olmasına rağmen dalamıyorum. Psikolojimi çok bozdu bu durum. Ağrım sızım yok neden uyuyamıyorum bilmiyorum. Uyuyamamaktan korkmaya başladım. Passiflora şurup içiyordum ama etki etmiyor psikiyatrim başka bir hap verdi kadın doğum doktorumda içebilirsin dedi ama hafif ilaçlar bunlar bugün içicem. Benim gibi olan var mı uyuyamamaktan korkan vs benim gibi birilerinin olması beni az da olsa rahatlatır tek olmadığımı bilmeye ihtiyacım var