Bende birşey sormak istiyorum yumurtlama donemimi değerlendirmiştik. Yukurtalamaadan sonraki hafta regl tarihime kadar karın ağrılarım kadık ağrılarım oluyordu normalde 29-30u regl oluyorum. Geçen hafta gögüslerimde de hassasiyet vardı geceleri , gündüz vakitlerindede midem bulanıyordu ama regl oldum 30unda .dediğiniz gibi bir sey var ise neden yaşadım bu anlattıklarımı ,yaşayan varmııı