tarhanfur His olarak erkek demek geldi içimden sağlıklı olsun inşallah hayırla kucağınıza alın🦋🌸 kese şekline göre yorumlayanlara da pek inanmayın açıkçası banada kız tahmininde bulundular hep keseye göre ama erkek olduğunu öğrendim 13. Haftada
Gamze7677 Bu gün 12. Haftaya girdik doktor kız ama yanılabilirim dedi haftaya tekrar gidicez bakalım 🤔 bende hep oğlum diye seviyorum ama ne bilim sağlıkla alalım hepimiz kucağımıza inşallah ❤️
tarhanfur Gamze7677 anneler hisseder ya ben 11. Haftada ilk kez o kadar net görmüştüm ve o an dedim ki bu oğlaaan tipe bak rahatlığa bak demiştim😂😂