Deleted33000 Mukuslu kaka ve aşırı gaz ile başladı canım. Bi gece okadar ağladı ki acile getirmek zorunda kaldık film çektiler ve bağırsakları çatlayacak hale gelmiş gazdan dedi doktor. Öyle korktum kiii… Sonra işte sabah olunca hemen doktora gittik. Tüm alerji testlerini yaptılar. Kan ve kakadan alınan örnekle ama bebek olduğu için alerji testleri çok doğru sonuç vermeyebilir biz diyetle deneyelim dedi. Sonra laktoz diyeti yaptım işte süt ve süt ürünleri, paketli gıdalar hiç birbirini yemedim
Evett mama çok önemli canım. Eğer gerçekten alerjikse aşırı kusma yapar mamalar ve ayrıca alerji ilacı yerine doktorunuza danışarak probiyotik kullanabilirsin.. Alerji ilaçları vücutta bağışıklık yapıyor ve zaman ilerledikçe o olmadan çocuklar rahatlamıyor. Belirli bi zamandan sonrada vücut alıştığı için artık ilaçta işe yaramıyor..
Şuanda oğlum 4 yaşında ve sonbahar gelince üst solunum yolu enfeksiyonu oluyor bidaha bahara kadar aynı. Alerjik olduğu için ilaç başlamışlardı kış boyu kullan diye ve artık oda işe yaramamaya başlamıştı. Alerji immünoloji bölümünde çok iyi bi prof bulmuştuk özel kliniğine gittik o ben fazla önermiyorum alerji ilacını uzun kullanımlarda bağışıklığı oluyor ilaca karşı ve gerçekten çok ihtiyaç duyulan anda işe yaramıyor bu sefer demişti. Hocamız sayesinde bebeklik döneminde probiyotikle yola devam etmiştik 1 yaştan sonra herşey yavaş yavaş oturmaya başladı. Şimdi hala alerji ilacı kullanmıyorum onun yerine takviyeler kullanıyorum oğlum için..
Biraz uzun oldu galiba kusura bakma, umarım yardımcı olmuşumdur ❤️☺️