bsrablgekagan Kızlar test yaptım başta hiç çizgi çıkmadı sonra 2 çizgide başları ve aşşağıları belirginleşti sizce bu pozitif mi yoksa test bozukmudur?
Melike3506 bsrablgekagan test bozuk bence çünkü kontrol çizgisi de doğru düzgün çıkmamış. Çünkü bozuk olmayan testler de her türlü kontrol çizgisi koyu çıkar. Testinizi tekrarlayın
Btl0101 bsrablgekagan Bence pozitif fazla idrardan böyle olduğunu düşünüyorum siz genede takrarlayın 🥰
Dinolisoo bsrablgekagan test bozuk negatif de olsa bir çizgi koyu şekilde belli olması gerekiyor. Bunda 2 çizgide yok. Başka dene bence.
bsrablgekagan Aylinn06 bende öyle düşündüm emin olamadığım için sormak istedim cevap verdiğin için teşekkür ederim😊
bsrablgekagan Btl0101 ayy bilemedim ya ilk defa başıma böyle bişey geldi başta hiç çizgi çıkmadı ve 7 gün geciktim ondan şüphelendim🙈