buse76 ben daha kan testi vermemiştim ve o kadar çok regl olacakmış gibi sancım vardı ki, moralim bozulmuştu. Çok rahatsız etmişti. Şuan bile ara sıra ağrım oluyor. Doktor dayanılmayacak kadar ağrı olması ce kanama riskli diğer türlü ağrı normal demişti🤗