Kızlar buraya yazıyorum sürekli belki görenler olmuştur 5 ay önce enfeksiyondan bebeğimi kaybetmiştim ölü doğum yapmıştım.
Şimdi yine hamile kaldım çok şükür ama içimde o korku bir garip olduk eşimle birlikte ne yapacağımızı bilemedik. Sizinle de paylaşmak istedim 🥲💜