Cnslmom 16+4 haftalık hamileyim kasıklarımda ara ara ağrıyor oluyor bu durumu yaşayan var mı aranızda
tarhanfur Cnslmom ağrı bende de oluyordu rahim genişliyor geriliyor hafif ağrılar normal ama dayanılmaz ise lekelenme varsa ciddiye alınmalı tabi
ylnydgd Cnslmom aşırı olmayan ağrılar rahim büyümesi kaynaklı oluyor. Benim regl tarihlerinde oluyor mesela doktor ona da alışkanlığı vücudun normal demişti. Lekelenme kanama ve aşırı ağrı olmadığı sürece sorun olmaz diye düşünüyorum
Rose_07 Cnslmom Bizde 16+4 üz :) 3 gün önce doktoruma sordum kanama yok sorun yok dedi. Hatta kramp girecek gibi oluyor dedim cümleyi tekrar etti. Endişelenme.
ssusammn Ya ben anket oluşturamadım ama burdan sormak istedim sizlerde de kaşıntı var mı bacak ve göğüslerde