edaonyurtttt Bugün doktor kontrolü vardı bebiş bacaklarını pek açmadi tam göremedim ama yine de cinsiyet tahmini yapabilecek olan var miii,çok merak ediyorum tahminlerini bekliyorummm♥️ 
Papatya-18 edaonyurtttt bana da 17 hafta da öyle dedi canim bacaklarını açmıyor ama büyük ihtimalle kiz dedi sana da öyle dedi kac haftaliksin
edaonyurtttt Papatya-18 13+0 canım ama 13+6 göründü.yüz üstü yatıyo dedi doktorum çok uğraştı kalktım çikolata yedim yürüdüm falan ama yok göstermedi büyük ihtimal kız dedi bacaklarını çok az gördük ama :(
edaonyurtttt tarhanfur ay ben de kız cook istiyorum tabi önce sağlıklı olsun da kızım olsun istiyorum çookkk 🤲🏻❤️