Merhabalar sevgili anneler. İlk doğumum normaldi. Bunda da yolun sonuna geldik gibi. 38+0 ama 3500 biraz kilo olarak önde. Oğlum 2,5 kg doğmuştu. Bugün muayene olduk çatı muayenesi yaptı 2 cm açıklık var dedi. Sonrasında aktif sancı yok ama baskı ağrısı elektrik çarpma ağrısı pik yani yürürken zorlanıyorum resmen.
2 cm açıklık ne kadar sürede devamı gelir sizce var mı bunu yaşayan. İkinci doğum daha mı kolay ?