Kızlar kafam aşırı karışık ya. Böyle alışverişe başlayacağım bakıyorum o kasar farklı fiyatlar varki baktıkça kafam daha çok karışıyor. Yani örneğin bebek arabası sizce çok kullanılan bir eşya mı ? Çünkü ben çalışan biriyim ve onun dışında bir yere giderken araba dışında pek yürüyerek gitmiyorum. Bebiş zaten kış doğumlu olacak . Sizce böyle 20 bin üstü iyi bir bebek arabası almaya gerek var mı ? Ypksa daha orta halli bir araç ve pusette işimi görür mü ?? Zaten maddi olarak baya borcumuz var sizce almışken iyisi mi olsun yoksa orta halli fiyatlardali arabalar da işimi görür mü ?