prensesssannesi benim iliski ustunden 12 13 gun gecmesinin ardindan tamamiyle hissiyatla verdigim kanda 6.7 çıktı. Sonra bir hafta sonrasinda doktora gittim kese görmedi kan istedi. 444 çıktı devlette yaptim testi malum sonuc hemen cikmiyor. Oncesinde idrar testi yaptim elimde olsun diye negatifti test ama gece cikan sonucumda degerim 444 idi cok erken canim hakkinda hayirlisi olsun inşallah biraz daha bekle