yavrumuzubekliyoruz iyi akşamlar arkadaşlar bu rüyayı baya oldu göreli şuan 32+4 haftadayim rüyamda MUHAMMED ismini söylediler bana babamız tuğra yı istiyor MUHAMMED TUĞRA koymak istiyordum fakat bebeğe hem ağır geLir hem isme bişey syLeyemezsin güzeL davranman gerek diyenler oldu 😞 hevesim kırıldı bian sonra eymen olsun dedim o zaman Kuran'da geçen bi isim oLsun istiyorum çünkü tuğra geçmediği için babamızda çok istiyor tugrayi o yüzden kararsızım MUHAMMED TUĞRA MI YOKSA TUĞRA EYMEN Mİ 😳
Tugbax68 Bende rüyamda ilk bebeğimde ali ismini görmustum bebegimi kaybettim şimdi oğlum olacak o ismi koymalimiyim kararsizim ama bana sorarsan Muhammed tugra daha uyumlu
yavrumuzubekliyoruz Tugbax68 Rabb'im bu yavrunu kucağına almayı nasip etsin inşallah canım çok zor bi durum bende kararsızım işte 😞
defnekrmn yavrumuzubekliyoruz isme karar verin soran olursada doğunca öğrenirsiniz dersen kafan çok rahat olur ☺️
Tugbax68 yavrumuzubekliyoruz Amin cümleninkini inşallah isim zor ya sonuçta hayatı boyunca kullanacak iyi düşünmek gerek
yavrumuzubekliyoruz Tugbax68 işte orası da öyle bakalım olmadı göbek bağı kesilirken göbek adını Muhammed koyarım sağlıklı geLsindr başka bir şey istemem