Kızlar 1 haftadır alt karnımda bazen kasıklarımda batma ağrı gibi şeyler var geçmiyor çok şiddetli değil ama korkuyorum normal midir bu durum . İki gün önce doktora gittim rahim ağzı uzunluğunu ölçtü sorun yok bebek de iyiydi bol su iç dedi kanama yoksa gelme dedi biraz idrar yolu enfeksiyonu çıktı Monurol kullandım ama devam ediyor ağrılar bu ne zamana kadar devam eder var mı benim gibi ?