zeynepckmm Bir kızım var Eylül Hüma Bu hamileliğim de kız olsaydı Efnan İnci koyacaktık Belki size fikir olur
Nurseoz55 Amine_Sultan eşim ada istedi ben Asya kızımın adı Asya olacak Asel ismi çok hoşuma gidiyordu onu düşünmedik ama 😂