Sssss1 Yumurtlama olamaz çünkü hiç olmadı oyile bişe ama sürekli ara ara lekelenme yaşıyorum doktora gittim bi tani yok herşeyi normal diyolar ama neden oluyor bu durum yaşian var mı?
elinaz1 Sssss1 adetliyken hormon baktırdınız mı hiç bende de oluyordu pcos çıktı . Usg de az bi görünüm vardı kanla da tanı koyulmuştu
Alya05 Sssss1 hımm normalde öyle olunca rahimden parça alıyorlar Annemde öyleydi regl sonrası sürekli kanaması oluyor du. Sanırım şuan düzelmiş ilaç kulnndı
Alya05 Sssss1 vala canm çözemediler ilaç içti. Düzelince gitme artık Ama annemin üzüntüden di teyzem genç yaşta kanser oldu vefat etti öyle oldu