penbe_karisi Kizlarrrr bacilarimmmm bu bacinizz çok seviyor bu pastayı ama güzel yapamiyorum lezzetli olmuyorrr varmı püf noktalarıniz bekliyorummm askolarim o kadar canimmm istiyooooki yapicamm
3kedili2bebekli penbe_karisi pudingi aynı tarifteki gibi yapın bisküvileri bir katını sade bir katını kakaolu yapın çok puding doldurmayın katlara sadece o kadar
mlkunal penbe_karisi ya ben konudan alakasız ama sizin foto ve ismi görünce tebessüm ediyorum😊 pembe favorim😄
Dinolisoo Bende çok seviyorum yapıyorum internette tariflere göre ama benim de gıcık olduğum en alttaki bisküvilerin yapışıp şekli bozması. Çıkarmak için denemediğim şey kalmadı yapmayı bıraktım gıcıklıktan😂😂😂
smyrgkc Dinolisoo önce bisküvi degil çok az puding döküp yayın hem en alttaki bisküviler kaymaz hemde ıslanir ve yumuşar.
Dinolisoo penbe_karisi bisküviden önce puding koyun diyorda kimse koymuyor baktığım yapmadığım yöntem kalmadı önce puding koyup da deneyeceğim olmazsa hayatımdan usulca çıkarıcam bisküvili pastayı😂😂
myangelson penbe_karisi pudingine bildiğimiz Kare çikolata koyuyorum ben sicakken eriyor içinde tadı çok güzel oluyor 😄
yorgunannis penbe_karisi bisküvileri tek tek süte batırıyor musun? Bide sosu bol olacak az olunca kuru oluyor en alta da puding dök sonra bisküvileri diz😀
penbe_karisi Dinolisoo kizz en sevdiğim pasta benim fakir pastamm😍🥰😋😋😋😋😋nasıl hayatımdan çıkarım benn