Kızlar eşimin ileri hareketliliği %3tü ve 3 ay proxeed plus kullandı şuan %19. Doktor ilacını değiştirdi proceive m verdi. Bu ilacı kullanan var mı? Yorumlarınız nasıl? Sonrasında 3 daha süre verdi ve aşılama dedi. Özelde istanbulda aşılama ücretleri neler biraz konuşalım mı😊