meryys Bize eşimle öyle şeyler söylediler ki biz 5 ay kimseye bir şey söylemedik inanın en yakınlarımızdan bile sakladık. Tabi herkes şüphelenmiş ama onlar bile bize sormaya çekindiler. Ama sonucu çok güzel oldu. 37. Haftada doğum yaptım çünkü bebiş hızlı gelmek istedi strese girmişti sulandıcı kullandığım için ve vaskülitim olduğundan normal doğum düşünülmüyordu. Ve doğduğunda 38 haftalıkla aynı büyüklüğe sahip olduğunu söyledi ebe. Size de mutluluktan ağlayacağınız bir doğum süreci diliyorum. Sakın kendinizi üzmeyin içeride minicik bedenleri etkileniyor. Her şey güzel olacak güzel düşünün güzel olsun 🌸🌸🌸