kubra20 benim d vitaminim 18 lerde çıkmıştı daha önceki kan testimde. hamile olduğumu bilmiyordum o sırada, d vitamini 20 binlik vermişlerdi devlet hastanesinde . onu 1-2 hafta kullandım. sonra hamile olduğumu öğrendim kadın doğum doktoru bırakmamı söyledi. sonra 3 hafta geçti özel doktora gittim 8+1 değerlerime baktı bana damlalı d vitamini verdi günde 10 damla içecekmişim. aslında başka değerlerimde düşüktü ama ilk 3 ay saddce d vitamini öneriyorum dedi. bence siz başka doktora gidin eğer değeriniz düşükse verilmesi lazımdı d vitamini önemli diye duymuştum ki doktora öyle söyledi sadece omu verdi bana