Gizemburcuu Nurrrrr badem ayrı Canım 🙈 kayısı çağlası başka badem çağlası başka ama benzer şeyler ikisinden biri çıksa yeter bizlere 😂😂😂
Tosbikli Hulya00 manavlara sordunuz mu getiriyorlar istek üzerine ben 3 sene önce kuzey Amerika’dan getirtmiştim 3 tane eriğe 40₺ ödemiştim 🙄😂
Gizemburcuu Aynı dert bende de var canım 🙈 ve doğumum nisan başı bende Malatyalıyım çıkmadı maalesef sanırım doğumuma yetişmeyecek
Cansu07 Geçen hafta olduğum yerde pazarda varmış kızlar ben bu hafta bi ümitle gitmiştim pazarda göremedim ama manavda vardır diye tahmin ediyorum yoksa bile çicekler açalı 2.3 hafta oldu en geç 1 haftaya çıkar çok aşeriyorsanız bakıp kargolaya bilirim
Tugceibo Burda manavlarda var instagrama çağla yazınca etiketlerde manav amca çıkıyor bende. Çok aradım bugün buldum nefsim körelceği kadar aldım 7 tane var kilosu 100 lira ama Canım çok çekiyordu sizi anlayabiliyorum
Hulya00 Tugceibo çok pahalı ama ya işte öyle olmasa keşke milleyi kazıklıyolar bildiginiz biraz bekleyecegi artık napalm 😔