Kızlar 23+6 haftalığım kan testi yaptırmıştım Ferittin 4 çıktı aşırı düşük Demir depom boşalmış zaten hep düşüktü değerim yaklaşık 1 aydır demir ilacı kullanıyordum ama bugün fayda etmediğini öğrendim veya benim ilacı alma şeklim yanlış Ferittin hala 4 hiç artış olmamış ve bebeğin gelişimini kilosunu etkilediğini biliyorum bu durumu yaşayan var mı ilaç kullanmama rağmen pekmez kuru üzüm vs her gün yememe rağmen artış olmaması beni biraz üzdü