Kızlar merhaba, 39+1 bugün ve dünden beridir şiddetli baş ağrısı yaşıyorum, başım yerden kalkmıyor, bu normal mi sizce bu durumu yaşayanınız oldu mu?
Pazartesi son doktor kontrolümüz var gidince soracam ama aşırı rahatsız ediyor beni ne yapabilirim??