mavi123_ bende de var aynı ağrı. Sanırım pelvik ağrısı deniyor. Vajinamda ve bacak aramda hissediyorum yürürken dönerken yatakta kalkarken falan o kadar canım acıyor ki. 26. Haftadayım yürüyemiyorum ya bunun için daha çok erken değil mi milletle kıyaslama yapmak saçma ama insan yürüyemeyince de bi sorun mu var bende diyor böyle koşan insanları hep gezen kadınları görüyorum imreniyorum . Magnesium falan da kullanıyorum doktorum arttırdı sayısını bakalım ins iyi gelir. Birde bende mantar var oda korkutuyor