gizzzooo iki gün önce beta verdim 137 çıktı bugün aynı saatte aynı yerde yine vericem her gün kahverengi akıntım oluyordu ama bugün sabahtan beri yoğun oluyor nedeni nedir
urs61 gizzzooo Bence kan sonucundan sonra doktora danışmak en iyisi.. Kan testlerini takip ederek herhangi bir anomali var mı diye bakıyorlar.. İnşallah önemli birşey değildir.