ipek-15 Kızlar Preklamsi sonrası tansiyonunuz ne zaman normale döndü ve protein kaçağı nedeniyle zaman düzeldi. Doğum yapalı 1 hafta oldu tansiyonum 13 9 sürekli ne yapmam lazım bu durumi yaşayan varmı?
urs61 ipek-15 Benim 1 hafta içinde düzelmişti ama eğer düzelmezse mutlaka kardiyolojiye gitmek gerekiyor
Biranneikibebe Merhaba benim 3 ay oldu hala devam ediyor zamanla ilaç azalttık çok inatçı bir tansiyonum vardı kardiyoloji ve nefroloji talipliyim düzenli gidiyorum düzenli takip ediyorum tansiyonumu hala