Şimdiye kadar devlete gidiyordum kesede büyüme vardı kalp atışını duyamamıştım bu sabah özele gittim bebeği net gördük ve kalbi durmuştu çok zor bir süreç düşükten sonra gebelik yaşayıp sorun yaşayan varmı düşükten hemen sonra hamile kalmak risklimi?