Merhabalar ben bugün doktoruma gittim ve bebişin 5 haftalık olduğunu, tam zamanının gelecek haftaki ölçümde belli olacağını söyledi. Geç ovulasyondan dolayı belli değil.
Neyse soracağım konu şu: bir düşüğüm olduğu için (temmuz sonu, 6 haftalık) ve lekelenmem var şimdi de. Doktorum progestanın yanı sıra kan sulandırıcı iğneye başlatmak istiyor. Tamam ancak şöyle bir durum var. Önce bu testi yaptırıp, sonucu bekleyip mi başlamalıyım yoksa direkt mi başlamalıyım hiç riske girmeden?
Bu durum ile karşılaşanlar varsa ltf cevaplayabilit mi?