rabisimm Fkr23 canım benimde öyleydi yemekten yarım saat 1 saat sonra baygın gibi oluyordum şeker çıktı. Sizde öyle olduğu zamanlarda ölçüm cihazınız varsa ölçerek kontrol edebilirsiniz.
elinaz1 Fkr23 şekerin çıkıyordur bende öyleyim oturunca kalıyorum o yüzden yemekten sonra hemen kalkıp işe yapıyorum ağırlık çökmesine diye . Yemek yediğim an ısınıyorum birden terliyorum şekerden buda herhalde