Kdfnelalxnnd Kızlar selam alt taraflarımda geçmeyen aşırı ağrı var yürümekte çok zorlanıyorum ayağa kalktığım an aşırı ağrı oluyo nst de sancı çıkmadı neden olur bilginiz var mı
herseyguzel Kdfnelalxnnd rahim ağzı uzunluğu ölçümü yaptırın açıklık var mı bakılsın bence Erken doğum olmasın Allah korusun önlem alınır
Anonimb Kdfnelalxnnd sanırım çatı ağrısından bahsediyosunuz. Benimde 32-33 haftalardan itibaren başlamıştı. Oturup kalkmak yatıp dönmek bile zor. Ağrı oluyor. Kemik ağrısı gibi garip bir ağrı
Alya05 Kdfnelalxnnd Benmde 32 +3 teyim. Ağrım var vajınamı yoksa o kemikler mi tam çözemedim ya yürüdüğümde çok ağrıyor
Zeynep1230 herseyguzel bende öyleydim acıklıgım yok ama rahim agzı çok gerilmiş ondan olıyormuştu erken doğum riski oluştu hep yatak istirahatı