sylm Kızlar 27. Haftadayız, dün 2. Doz tetanozu oldum. Bugün aşırı mide bulantım var ve az önce kustum. İlk dozda tdap üçlü aşıda ağrı ve halsizlik olmuştu sadece. Kusma normal mi? Yaşayan var mı :(