elifcnz Rabia-Bay44 erken su an düzenli hareket hissetmek için 23 24 ten sonra daha net hissediliyor. Bir de benim plesentam öndeydi mesela hala da cok sert hissetmiyorum. Endişelenmeyin cok normal
Rabia-Bay44 elifcnz Bende net hissetmiyorum ama şükür bir iki kıpırtı verdi bana rahatladım yarında kontrole gidince içim daha rahat eder