edabolukbasi3- ben kimliğimi eşime versem parayı ona verirler mi köye taşındık ben gidemiyorum merkeze iki tane çocukla eşim vermezler diyo
GirlandBoy_Mom edabolukbasi3- her ay olan doğum parasımı canım artık aile kartı var atmden çekebilirsiniz önce şubeden kart Alman gerek
myangelson edabolukbasi3- vermezler senin imzan gerekiyor. Artık kart dağıtılıyormus anca kartı alınca gidip ATM den çekebilir bence
GirlandBoy_Mom edabolukbasi3- sanmıyorum canım ama çünkü şahsa veriliyor ya ama bi sormak lazım yine durumu bildirse eşin zaten belli herşey
edabolukbasi3- GirlandBoy_Mom bende öyle dedim de vermezler diyo neyse artık bebeğin kontrolü falan olursa gidince çekerim
myangelson edabolukbasi3- benim bulunduğum ilçede de yok şube 3 aydır almıyorum izine giderken çekeceğim artık 😄