edabolukbasi3- ben kimliğimi eşime versem parayı ona verirler mi köye taşındık ben gidemiyorum merkeze iki tane çocukla eşim vermezler diyo
Alya05 edabolukbasi3- evet Benm bildiğim vermiyorlar , annenin gitmesi lazım İsterseniz de bankayı arayıp sorun belki bilgi verirler
Miniginannesiiii1111 edabolukbasi3- ya birşey soracağım ben doğum yardımı için başvurdum ama kişi yakınlık derecesi eksik veya kişi bilgisi eksik gibi bir ibare çıkıyor sizdede oldu mu acaba
Alya05 edabolukbasi3- önlem. Bizim eşlerimiz öyle değil ama bazı eşler ve babalar var o parayı alır kahvede yer eşine vermez. Belki devlet diyor direk anne alsın daha iyi Tabi bunlar Benm düşüncem 😄😄😄😄
edabolukbasi3- Alya05 1500 tlye kahvede napıcak girerde çıkamaz 🤣 neyse inersem bi ara kontrole falan anca o zaman çekerim
Alya05 edabolukbasi3- Bazıları 5 bin alıyor her ay Benm 3. Çocuk olacak ya her ay 5 verirler. O parayla çok plan yapıyorum hahahaha hayal işte 🤣🤣🥰😆😆
Alya05 edabolukbasi3- Bebek mama içerse en azından onu karşılar veya bezini illa bi işe yarar. Asgari ücretle çalışanlar için iydir belki biz deriz aman 5 nedir 1 nedir diye ama o paraya muhtaç çok insan var Tmm altın gelmez zaten ben işi şakaya vurdumm 😆😆
edabolukbasi3- Alya05 anca bezle mamasını karşılar 800 gram mama bin küsür bi paket bez 300 400 civarı valla zor ya çok zor altın almak hayal skdkdk🤣
Alya05 edabolukbasi3- evet Ahhh şu altın 🤣😄🤣 bide bukadar pahalı ve herkes kuyumcualrda ben onu anlamıyorum ve öyle güzel modeller varki insanın aklı kalıyor
zeynep001 Kızlar bi arkadaşımdan duydum . Ben de 3.bebegime hamileyim ve şubat 2026da doğacak yardım alabilecek miyim sadece 2025 yilinda dogan bebekler için geçerli galiba dedi arkadaşım
edabolukbasi3- Miniginannesiiii1111 evet bi ara öyle çıkıyordu ama sonradan düzeldi bişeyi yanlış yapmış olabilir misin acaba