Gdg
Kızlar 27+6 haftalık gebeyim. 1 gün öncesi mide bulantısı dan doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu olmuş bana bir su da çözülen ilaç verdiler.acilma yoktu ntsde sancim da yoktum dün ilaçtan sonra kabız oldum bugunde İshal oldum geçti. Lakin alt karın bölgem de ve modemden bulantı var bebek hareket ediyor yarın doktora gideceğim ama acaba enfeksiyondan olabilir mi ki bilemedim ilk gebeliğim insan korkuyor