aliimraan 33+4 haftalık adet sancısı gibi karnım belim çok ağrıyor şuan, ve akıntım da fazla gidiyor katı bembeyaz gibi kokusu da var acaba enfeksiyon mu var o yüzden mi bu ağrılarım akıntım
Mucizem_63 aliimraan aynı durum var adet ağrısı yaşıyorum bel filan agrimiyor ama regl olacakmış gibi karnımın altı agryr akıntım hep vardı halende akıyor beyaz krem gibi 31+5
aliimraan Mucizem_63 evet benim de özellikle karnımın altı çok ağrıyor benimde hep vardı ama bu sefer fazla ve dediğin gibi kremsi beyaz,kaynanam bebeğin suyu olabilir dedi sanmam dedim
Mucizem_63 aliimraan yok suyu değil suyu sefaf olur bndr de var çamaşır yetsmiyor doktor mantar enfeksiyonu olmuş geçmez dedi fitil verdi yinede geçmedi
Mucizem_63 aliimraan fitil iki tane içinde 3 gün arayla kullndim 1ini kullndimn diğerini dha kullnmdm gidince haber ver bakalım ne diyecek
aliimraan Mucizem_63 bende de mantar enfeksiyonu olmuş, fitil yazdı ama almadım henüz, nasıl kullanıldığını da soramadım doktora, nasıl kullanıyorsun inşallah oramıza sokmuyoruzdur😳
aliimraan Mucizem_63 yani oraya sokuluyor dimi 😭😭ama ben yapmam vala eğer öyle bir şeyse hayatta yapamam,çocuğuma bile korkardım yapamazdım 😄
aliimraan Mucizem_63 ben göbeğimden nasıl görüp koysam ki😂fitili hala almadım yarın alırım inşallah yapabilirim
Mucizem_63 aliimraan evt evt başka türlü olmaz hemende ayağı kalkma yarım saat kalsın gece uyurken fitil koy