Merhabalar arkadaşlar çok eskiden beri dikişe hevesim var. Yeni başlayacağım ama her malzemeyi aldım sayılır dikişle ilgili.Bir tek masam kaldı. Evim küçük, kızım yaramaz kur kaldır tarzı bir masa istiyorum.Katlanır Masalardan alacağım. Sizce 60 a 90 küçük bir masa mı yoksa 300 TL daha fazla verip 1.20 ye 80 mi. Büyük olanda daha rahat kalıp çıkartırım diyorum.Ama küçük olanda daha kısa olduğu için daha rahat dikiş dilerim diğeri yüksek olunca elimi kolumu yorar diyorum. Hem küçük olanı katla kaldır beni daha az yorar. Tecrübeleriniz nelerdir? Rica etsem yorum yapar mısınız?