ylnydgd aryabe ileride evlendiğinde 2 soyadını kullanmak isteyebilir mesela benim o şekilde. 2 isim kız çocuğunda istememiştim o sebeple, kızıma da tek isim koyacağım nasipse. Sağlıkla gelsin kızlarımız ❤️
Deletedmom_247 aryabe şuan tüm ülke gökçe,umay,umay gökçe,ece ve defne ismini koyuyor bence siz bilirsiniz. Farklılık olması açısında beren çok güzel duruyor.
Aysunays aryabe Beren benim listemde de var. Ama geçen gün hastaneye gittiğimde yenidoğan bebeklerin isimlerini yazmışlardı kağıda o kadar çok beren vardı ki koyup koyamamakta tereddütlüyüm. Çok popüler isim koyma diyor cevrem😞
Busranur_mnts aryabe bizde tam tersi ben ilk iki isim istedim eşim istemedi tek isim olur büyük ihtimal😅
aryabe Deletedmom_247 Bizde yeni moda olmuş isimler koymak istemiyoruz 😇 o yüzden de hoşumuza gitti. Teşekkür ederim 🙏