Sinemsigibi kızlar önerebilceğiniz bi model marka var mı yatak odam çok kücük en azından 1 yaşına kadar kullanabilceğimiz bişey istiyorum
Havin49_ Sinemsigibi benim bi akrabam bana verdi chicco ama fiyatı çok yüksek ama yer kaplamıyor ben o kadar para vermezdim tabi o beşiği vermeseydi
azlp Sinemsigibi benimde yatak odam kucuk bundan aldim https://www.e-bebek.com/joie-roomie-glide-anne-yani-besigi-p-joi-p1814aa002
Sinemsigibi Havin49_ evet bende letgoda baktım o model var aklımda ama sıfırını alabilcek durumum yok eğer istediğim gibi bi model bulamazsam ikinci elini alacağım
Havin49_ Sinemsigibi Aynn olabilir Cnm sıfır 25 bin ben de bi tane alıcam ikiz benim mobilya beşik alacağım çünkü ilk oğluma mobilya beşik almıştım çok memnunum ama küçük odaya gitmez
Havin49_ Sinemsigibi bemde oda yapmıycam Cnm 4 yaşından sonra düşünüyorum oğlumun ve ikizlerimin yatakları benim odamda olucak sadece. Gardroplarını bi odaya koyucam
senos15 azlp bundan aldım bende oğluma ama 4 5 ay sonra sattım çünkü dizlerin üstüne kalkıp aşağıya düşmek üzere yakalım bi kaç sefer kullanışlı değil