Herkese merhaba, en son bana histereskopi yapıldı çizik atıldı ve ilk regl olunca ara, surec baslayacak dediler hastaneden. Devlet hastanesinde işlem yapılıyor. Cumartesi günü adet oldum Adetin 3.günü hafta içine denk geliyor. Süreç nasıl ilerliyor bilgilendirir misiniz