nzehra korkuyorum erken doğum kasılması mı bunlar geçmiyor 2 gündür gaz sancım da var gazımı çıkarınca biraz rahatlıyorum ama tam anlamıyla değil pazartesi randevum var ama dayanamıcam gibi aniden ter ateş de basıyor sancı girince
anonim51 nzehra bende 25 haftalık oldum sanki eğilip kalkarken karnımın içi yırtılıo veya ağrıyor çözemedim ayın 4nde randevum var
irmairma nzehra benimde bugün 24+3 öyle bir ağrım yok ama ev işi yaptığımda kasıklarım acıyor, eğilip kalkmada zorlanıyorum.
yurdgul nzehra geçmiş olsun inşallah gaz sıkışması filandır. Kalbinizi ferah tutun. İnsallah bişey olmaz.
nzehra irmairma gaz sıkışması olabilir dediler idrar yolu enfeksiyonu çıktı bide ama kadın doğum doktoru yoktu acilde o yüzden içim rahat etmedi yaşadığım yer ilçe olduğu için de başka bir şey yapamadım pazartesi randevu aldım