Kubragocer rapunzel33 evet son adetim 25 eyluldu 27 Ekim’de beta 0.50 geldi daha olmadım göğüslerim çok şişti
zfrnemos Kubragocer test hatalı yada kuruma cızgısı mesafe bu kadar uzun olmaz erken gebelık alın kasetler guvenlı degıl
yesildeniz_ Kubragocer evet maalesef çıkarıyor benimki bundan daha belliydi ama negatifti. İlk dakikalarda da çıkarıyor belli belirsiz. Pembe çizgi görmeden pozitif demiyorum ben o yüzden
Kubragocer Selim_Alparslan gittim canım pazartesi gittim 27 sinde beta negatif geldi olmazsan bidahaki ay gel gel dedi benimde göğüslerimde çok şişti hep akıntım var