Merhaba 26 yaşındayım 9 aylık bir kızım var 17 yaşından beri aralıklı olarak antidepresan kullandım birçok psikiyatri ve Psikolog ile görüştüm hepsi farklı tanilar koydu kimisi anksyete kimisi depresyon kimisi obsesif kopmlufus bozukluk, panik atak derken asıl sebebin dehb olduğunu daha bu yaşımda öğrendim aslında çocukken tanı konulmuş bana fakat ailem önüne düşmemiş ve çok buyutmemisler özellikle annem vitamin eksikliğinden kaynaklı olduğunu düşünüp sürekli kan ilaçları vitamin ilaçları balik yağı falan icirmis bu yaşa kadar antidepresan lar sadece sakinleşmemi sağladı ama ben yine dağınık odaklanamayan ve enerjisi. Birden tükenen birisiydim en son gittiğim psklog detaylı inceledi testler yaptı sonra bir psikiyatri gördü beni ve tekrar farklı bir psikolog dehb teşhisi konuldu fakat ilaca başlamam için emzirmeyi bırakmam. Gerekiyormuş bana ya sabret emzirmeyi bırakınca ilaç başlayalım dedi yada emzirmeyi şu an kesip ilaca başlayalım dedi bende bebeğime kıyamıyorum fakat öyle bir yerdeyim ki artık toplanmaz bir haldeyim her şeyi erteliyorum enerjim kalmıyor sadece bebeğimle zar zor ilgilenebuluyorum zaten bu farklılığı bu yaşıma kadar hissetmedim ta ki. Bebeğim doğduktan sonra aşırı bocalamaya başlayinca önceki gibi çamaşırlar günlerce dursa olmuyor bebeğimin ihtiyaçlarını erteleyemem ama resmen son raddeye geldim yetişkin dehb yaşayanlar ilaç kullanan veya kullanmayanlar nasıl bir yol izlemeliyim bir anne olarak lütfen yardımcı olun