32+1 haftadayım. Uyku problem bel ağrısı ve kalça ağrısı başladı. Kasılmalarım var. Bugün muayene oldum rahim ağzı kısalığım varmış. Leğen kemiğim doğum için müsaitmiş bebekte pozisyon almış durumda. Açılmam yok ama rahim ağzı kısalmış. 4 hafta kadar daha dikkat edip sürekli yatacağım erken doğumdan korkuyoruz. 36. Haftadan sonra doğurmak için takla atarız dedi doktor 😂 4 hafta boyunca ciddi konuştu dinleneceksin sürekli yat dedi. Korktum biraz umarım bebişim bekler 😔😔😔