Selam kızlar burayı daha önceden de kullanıyordum kızcem için doğduğunda ara verdım 🌸 Adetım gecıktı test yaptım silik çıktı hatta 2 tane yaptım ıkısı de aynı sonuç verdı doktora gidip kan verdim ilk gün değer 152.65 2 gün sonra 279.57 çıktı doktor pazartesi de kan vermem gerektiğini söyledi.. Gebelık var gibi dedi var gibi ne anlama geliyor onu da anlamadım sonuçta bir artıs olmamıs mı ki 🙄 geç döllenme olamaz mı? Böyle bişey basına gelen yazabilir mı acaba 🌸